• (iOS) Jewel Blast : Temple codifică monede infinite

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Jewel Blast : Temple ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Jewel Blast : Temple IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ codifică monede infinite ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Jewel Blast : Temple 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Trăiesc acest joc de ceva vreme, dar astăzi, indiferent câte videoclipuri mă uit, nu pot obține recompensa din listă.

    pana acum grozav. reclamele nu sunt mare lucru. le-ar fi dorit toți să aibă sunetul ciudat

    Joc captivant și distractiv. Am jucat o dată până la capăt. Acum o joc din nou. Sper că până când voi trece, vor fi adăugate mai multe niveluri

    Ar fi un joc atât de super, dar dragă Doamne, reclamele înghit totul. Dezinstalat după trei niveluri din cauza volumului mare de reclame. edit: Îmi pare rău, sunt atât de multe reclame.

    Sonya The Great Adventure Äventyr qup

    Joc distractiv. puteți viziona reclame pentru a obține mai multe unități, dar dacă nu doriți, nu trebuie.

    Îmi plăcea acest joc, dar acum vreau să-l joc, spune că se încarcă, dar apoi apare că nu răspunde...

    frumos

    Îmi reduc recenzia de la 5 stele la 3 după actualizarea recentă. Joc grozav, dar prea multe reclame și nu este niciodată posibil să treceți direct la următorul joc așa cum era înainte. Chiar dacă scoți cele 2+ reclame din care trebuie să x pentru a te întoarce la joc, trebuie să alegi temnița și jocul pe care vrei să-l joci, de parcă nu ai vrea doar să mergi la următorul. Săgeata care trebuia să meargă la următorul joc face acum parte dintr-un anunț, așa că este înșelătoare. ACTUALIZARE RĂU. Luând în considerare dezinstalarea.

    Joc bun, dar prea multe reclame. Un anunț între fiecare panou a terminat. Trec la alt joc.

    Este amuzant! Nu prea multe reclame și sunt lungi. Puteți alege să nu vizionați.

    De fapt, îmi place foarte mult acest joc, DAR toate punctele mele au dispărut, așa că acum nu pot juca dincolo de primele mișcări. Unde s-au dus toți? Cred că acesta este încă unul de dezinstalat.

    joc distractiv. provocator, dar nu prea dificil. relaxant.

    Jocul creează dependență, toamna este că vizionezi mai multe reclame mai mult decât joci.

    Îmi place foarte mult acest joc, cu cât mergi mai departe, devine puțin mai dificil și te face să te gândești la mișcările tale! Cu siguranță, salut timpul trece!

    Acest joc creează dependență. Nu este ca celelalte jocuri de bloc, deoarece lucrurile se mișcă diferit. Reclamele sunt abundente, dar scurte.

    Îmi place și îmi place foarte mult acest joc, încât m-am trezit la nivelul 2014. A trebuit să-mi înlocuiesc telefonul și a trebuit să o iau de la capăt


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :