• (iOS) CatnRobot Idle Defense Grow TD کوڈز لامحدود رقم

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ CatnRobot Idle Defense Grow TD ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ CatnRobot Idle Defense Grow TD IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ کوڈز لامحدود رقم ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ CatnRobot Idle Defense Grow TD 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    پیارا

    یہ پیاری گیم ہے :) بہت آسان ٹاور ڈیفنس گیم۔ بالکل بھی پیچیدہ نہیں :)

    پہلے باس لیول میں کچھ بگ ہے جہاں میرے ہارنے کے بعد بیلن آتا رہتا ہے۔ جب میں دوبارہ سطح کھیلتا ہوں تو یہ آتا رہتا ہے۔ امید ہے کہ آپ اسے ٹھیک کر سکتے ہیں۔

    CatnRobot Idle Defense Grow TD Strategia inej

    مجھے واقعی میں کسی ایسے شخص کی ضرورت ہے جو مجھے نقشے پر رقم بھیجنے میں میری مدد کرے، کسی کو نوکری پر رکھے یا صرف گیم کو اپ ڈیٹ کرے، 100,000 بھی کیا میں صرف یہ چاہتا ہوں کہ کوئی مجھے میرے پیسے بھیجے۔ شکریہ

     

    ایک اور گیم کی کاپی لیکن بلیوں کے ساتھ

    مزہ ہے لیکن یہ مشکل سے مشکل تر ہوتا جاتا ہے


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :