• (iOS) Flying Stickman Rope Hero Game oszukuje punkty generatora

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Flying Stickman Rope Hero Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Flying Stickman Rope Hero Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ oszukuje punkty generatora ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Flying Stickman Rope Hero Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    To jest takie trudne, gdy jesteś na poziomie 5, ale jest takie fajne

    Myślę, że to jest lepsza gra, którą ci ustawiłem, lepiej pobierz

    Co minutę pojawiają się reklamy

    Aby zainstalować Zooba: Zoo Battle Royale Game Androida apk aplikację na urządzeniu należy zrobić ... Flying Stickman Rope Hero 2021 Ściągnij APK za darmo

    Mój 4-letni syn dokonał zakupu tej gry za 59,99 $, a ja kilkakrotnie próbowałem poprosić o zwrot pieniędzy za ten błąd dokładnie w dniu, w którym to się stało. Następnie przedstawiciel Google powiedział mi, że będę musiał poczekać na zakończenie zakupu na moim koncie. Pamiętaj, że stało się to w sobotę, więc dałem mi kilka dni na zakup przedmiotu i ani Google, ani twórca aplikacji nie zwróciły mi tych pieniędzy. Teraz straciłem 60 dolarów za prosty błąd, którego wyraźnie nie autoryzowałem. jestem wściekły


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :